Saturday, August 4, 2018

                    სსიპ გორის მუნიციპალიტეტის სოფელ სკრის საჯარო სკოლა
         ქართული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებელი – მაია ოქროშიაშვილი
                                                        ექსკურსიის გეგმა
                           ექსკურსია  ვაჟა-ფშაველას  სახლ-მუზეუმში  ჩარგალში


საგანი

ქართული ენა და ლიტერატურა;
მოსწავლეთა ასაკი

13-14 წელი;

სასწავლო მიზანი



·         მოსწავლეებმა შეძლონ სიღრმისეულად დაკვირვება და ჩაწვდომა, თვალსაწიერის გაფართოვება ვაჟა-ფშაველას ცხოვრებისა და მოღვაწეობის შესახებ.
·         არაფორმალურ გარემოში სოციალური და თავისი თავის მართვის უნარების განვითარება.
·         შეძლონ ანალიტიკური და შემოქმედებითი უნარების განვითარება.
კავშირი მოსწავლეთა მიმდინარე სამუშაოებთან


მოსწავლეთა ინტერესის აღძვრა საექსკურსიო თემატიკისადმი. საგაკვეთილო თემიდან გამომდინარე სასწავლო-შემეცნებითი ვიზიტი. ვახსენებთ მუზეუმში ქცევისა და ეთიკის ნორმებს. მოსწავლეები თავს უყრიან უკვე შესწავლილ მასალას მწერლის ცხოვრებიდან და შემოქმედებიდან, მოიძიებენ ინფორმაციას ბიოგრაფიული დეტალების შესახებ, გაეცნობიან პირად წერილებს;
მოსამზადებელი სამუშაოები მასწავლებლებისათვის


თემის, მიზნისა და მარშრუტის გაცნობა, ქცევისა და უსაფრთხოების წესებზე ყურადღების გამახვილება, აქტივობების მომზადება და განაწილება მასწავლებლებსა და მშობლებზე ( 5 მოსწავლეზე 1 უფროსი), დროის ლიმიტისა და ადამიანური რესურსის განსაზღვრა, პირველადი დახმარებისათვის მზადყოფნა, შეთანხმება დირექციასთან, მძღოლთან კანონმდებლობის საფუძველზე, პასუხისმგებლობა გაუთვალისწინებელი რისკების შემთხვევაში; კითხვარები, ტესტები;
მოსამზადებელი სამუშაოები მოსწავლეებისათვის


ექსკურსიისათვის საჭირო და შესაფერისი ინვენტარისა და სამოსის შერჩევა, წინასწარ მასალის მოძიება და გაცნობა მასწავლებლის მითითებით,
რესურსები ექსკურსიისათვის



ფოტოაპარატი, ვიდეოკამერა, ტელეფონი, მარკერები, ფანქრები, სახატავი ფურცლები, წიგნაკი, კალამი;
აქტივობები ექსკურსიის დროს



მინი ლექცია, გონებრივი იერიში, ინტერვიუ მუზეუმის თანამშრომელთან, ლიტერატურული საღამოს მოწყობა, ვიდეო და ფოტო კოლაჟის შექმნა, ჩანახატის გაკეთება, კედლის გაზეთისთვის მასალის მომზადება.

No comments:

Post a Comment